Avatar billede jdann Mester
13. februar 2019 - 09:00 Der er 3 kommentarer

Outlook -

Hej
Jeg har et par gange fået en besked i Outlook om jeg ville gemme brugernavn og password til min server.
Det svært at fjerne denne besked og den er dukket op en 2 - 3 dage i træk og så pludselig forsvundet igen.
Der har ikke været pillet ved hverken brugernavn og password.
Jeg bruger stofanet. Har kontaktet dem, men de siger at det er Microsoft der skal rette.
Jeg kan godt modtage mail - men når jeg sender mail dukker der denne afsenderadresse op hos modtager, som jo så ikke kan besvare min mail
Således ser min afsenderadresse ud:
Den ons. 6. feb. 2019 kl. 14.34 skrevoutlook_FA26F8FEDF51B57E@outlook.com <outlook_FA26F8FEDF51B57E@outlook.com>:
Jeg bruger Windows 10 - der er opdateret o.s.v.
Har prøvet at køre diverse renseprogrammer, når beskeden dukker op. Inge reaktion.
Er der nogen som har en forklaring - problemet er dukket op et par gange indenfor den sidste måned, men som sagt forsvundet af sig selv igen.

VH
Jørgen
Avatar billede INK Ekspert
13. februar 2019 - 13:58 #1
Hvilken udgave af Outlook? 2003, 2007, 2010, 2013 eller 2016?

Formoder du har en mailadresse hos Stofa? Bruger du kun din PC til at hente mail?
Eller henter du også mail på andre enheder som telefon/tablet?

Bruger du POP3 eller IMAP?

Har du checket opsætning af din mailkonto?
Avatar billede jdann Mester
13. februar 2019 - 17:00 #2
Office prof. 2016 - hermed også Outlook
Har mailadresse hos Stofa.
Nej min PC bruges til stort set alt - ikke kun mail - ud og ind
Tablet bruges også til mail - men sjældent kun ferie brug.
Der bruges Pop 3

Har ikke chekket mail opsætning - fejlen er jo fortsvundet af sig selv - og kommer af sig selv - lige i øjeblikket er det ingen problemer.

Jørgen
Avatar billede INK Ekspert
13. februar 2019 - 17:45 #3
Du kunne jo overveje at gemme en kopi af din .pst fil, der indeholder alle dine gemte mails. Derefter slette kontoen i Outlook og oprette på ny. Men hvis det kører nu, så er der jo ikke noget behov.