Avatar billede mette Praktikant
13. februar 2019 - 14:54 Der er 1 kommentar

Hvor er mappeoversigten?

Har samlet mails i een - (google, hotmails mm), på ny Mac, men når jeg åbner mailikon, kommer der bare en åbnet mail op, og jeg kan ikke se selve mappeoversigten. Prøvet alt muligt, nogen der ved hvad man gør? Der ligger flere tusind mails...
Avatar billede INK Ekspert
13. februar 2019 - 17:52 #1
I mailprogrammet er der under værktøjslinien en smallere linie med bl.a. et ikon for postkasser. Tryk på den, så dukker dine mapper op.
Eller har jeg misforstået dit problem?