Avatar billede Lindegaard90 Praktikant
14. februar 2019 - 14:50 Der er 3 kommentarer

RAM opgradering

Jeg kunne godt tænke mig lidt flere ram i min HP notebook db0004no, men kan simpelthen ikke finde ud af om der kan være flere i(har 8 gb nu), er dette noget I kan hjælpe mig med ?
Avatar billede Slater Ekspert
14. februar 2019 - 14:54 #1
Sjov nok var det allerførste søgeresultat på modelnummeret denne side:
https://www.mrmemory.co.uk/memory-ram-upgrades/hp/pavilion-notebook/15-db0004no
Som endda kommer med nem instruktion i at udskifte RAM'en.

Der burde være 1x8 GB i nu og et ekstra slot som kan indeholde endnu en 8 GB klods for 16 GB i alt.
Avatar billede milter Ekspert
14. februar 2019 - 17:15 #2
Hvad bruger du din HP til, og hvorfor mener du ikke, de 8 GB er nok? Jeg tvivler på, du vil få nogen fordele ved at putte 8 GB mere i den, medmindre den skal bruges til tunge 3d-programmer eller videoredigering.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2019 - 14:59 #3
Speccy kan fortælle om du har 1 8Gb ram i eller du har 2 4 Gb i
Og enig i #2 i øvrigt.
https://www.filehippo.com/download_speccy