Avatar billede ChristianJ Juniormester
14. februar 2019 - 18:50 Der er 6 kommentarer

PC til Erhvervsbrug (generelle PC'ere)

Hej vi skal til at investere i nye PC'ere til vores medarbejdere. Vi har før kørt med Acer eller med Dell men vi vil gerne have en fast "leverendør" af IT hardware. Eller bare en god standard PC som bruges til almindeligt arbejde eventuelt lidt adobe programmer (Photoshop mm.)

1) Finders der virksomheder hvor man lejer eller på anden måde har abonoment på PC'ere ink. service og reperation?

2) Brands eller specifikke PC'ere som i kan anbefale.

Hvis det er tilfældet så kontakt mig gerne, i kan finde min data på vores hjemmeside (www.mybaser.dk)
Mvh
Christian
Avatar billede milter Ekspert
14. februar 2019 - 20:01 #1
Jeg tror, du stiller et spørgsmål, som du vil få stort besvær med at finde et fornuftigt og fyldestgørende svar på her. Jeg har på fornemmelsen, at dit/jeres firma ligger på grænsen for, hvor eje eller leasing og fast abonnement på den slags kan betale sig. Jeg tror, du vil kunne finde langt bedre svar, hvis du spørger på https://www.amino.dk/ .
Avatar billede milter Ekspert
14. februar 2019 - 20:07 #2
Nå ja. så glemte jeg lige at tilføje, at du helt sikkert vil kunne få gode svar her ang. valg af computere og anden form for hard- og software :-)

Det kræver blot, at du fortæller os lidt mere om jeres budget og forventninger mht. nødvendige opgraderinger af det hele.
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2019 - 20:46 #3
hvis du vil have service, så Dell
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. februar 2019 - 21:27 #4
Vær OBS på at Adobe's programmer generelt er nogle grisebasser med både processor og hukommelse - der skal bøffer til.

Med det sagt, så vil flere af de større (Atea, IBM, Dustin m.fl.) helt sikkert kunne tilbyde leasingaftaler, men oftest forudsat der kommer lidt volumen på.
Avatar billede ChristianJ Juniormester
15. februar 2019 - 09:25 #5
#2 Det er lidt det som er udfordringen ( jeg er ikke så teksnisk anlagt ) så hvad jeg lige skal definere er de rigtige specs er nok min udfordring.
Avatar billede ChristianJ Juniormester
15. februar 2019 - 09:25 #6
#4 CRKrog, med volumen mener du hvor mange? (sådan cirka)