Avatar billede TrinoJ. Seniormester
18. februar 2019 - 10:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

iCloud sikkerhedskopier

Min telefon har gemt 2 sikkerhedskopier, hvor den ene er på 27,5 GB og den anden på 1,9 GB.

Desuden er der fyldt 53 GB på min Cloud.

Den på 27,5 GB er sidst opdateret i oktober, og den anden sikkerhedskopi er sidst opdateret i går.

Kan den sikkerhedskopi på 27,5 GB være fra min gamle telefon, og vil derfor ikke opdateres?

Jeg skal bare være sikker på, at det hele er med når jeg skifter min telefon.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. februar 2019 - 10:26 #1
Det er nok snarere, at den store er en komplet backup, og den lille kun indeholder de ændringer, der er sket siden.
Men ellers - så er det altid (om muligt) bedst at holde på den gamle tlf indtil den nye er sat op med alt, og så først der begynde at nulstille den gamle med henblik på genbrug/returnering.
Avatar billede TrinoJ. Seniormester
18. februar 2019 - 10:42 #2
Hej Claes57,

Tak for svaret. Jeg har allerede den nye telefon der er sat op, så det eneste jeg mangler er sådan set at få lavet en sikkerhedskopi.

Sker der noget ved at slette den gamle sikkerhedskopi, og køre en ny sikkerhedskopi?

På forhånd tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. februar 2019 - 10:55 #3
det kan du roligt gøre - men den vil så lave en ny total-kopi, så det trækker lidt data - kør det mens du er på wifi.