Avatar billede John Brygge Praktikant
18. februar 2019 - 21:36 Der er 3 kommentarer

Converter til You tube MP3

Er der nogen på CW, der kan give mig en adresse på en app hvor jeg
downloade you tube musikfiler, den behøver ikke at være gratis bare den er enkel og at ikke bliver overspamet.
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2019 - 22:04 #1
Avatar billede eurositi Ekspert
18. februar 2019 - 22:21 #2
Denne - gratis - er en sikker vinder. Har brugt den i otte måneder:
https://www.4kdownload.com/products/product-videodownloader

Den kan hente videoer i deres originale opløsning enten som MKV (i VP9 videoformat og med Vorbis lyd) eller MP4 (i H.264 videoformat og med AAC lyd) - eller blot gemme originallyden fra videoen som enten MP3, M4a eller Ogg (Vorbis). Du vælger selv.
Avatar billede frem-ad Professor
19. februar 2019 - 07:08 #3
#2 eurositi - Det er også den jeg bruger.