Avatar billede martens Guru
20. februar 2019 - 23:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hente samtlige data fra forespørgsel ind i TXT-felt

Jeg har siddet og bøvlet med at hente samtlige data fra en forespørgsel ind i et tekst-felt, men jeg kan ikke helt gennemskue, hvorledes dette gøres nemmest, så jeg har kastet håndklædet ringen med håbet om, at der sidder én derude, der lige kan gennemskue, hvorledes dette kan gøres....

Jeg har lavet en lille database med lidt forklaring til hvad det er jeg ønsker og med lidt test data...

linket til databasen er her : https://1drv.ms/u/s!Aog7vvlTrHB6j6ZRxEy2THDQmSW4gQ

håber der sidder et skarpt hoved, der lige kan gennemskue dette..

-på forhånd tak !

mvh martens
Avatar billede terry Ekspert
21. februar 2019 - 10:11 #1
Hi Martens
Rather busy right now, washing machine leaking and wife wants to use it :-(
but I'll see if I can use a bit of time to look at the problem during the day.
BR
Terry
Avatar billede terry Ekspert
21. februar 2019 - 10:17 #2
can you explain how we get to the query where data is coming from?
Avatar billede terry Ekspert
22. februar 2019 - 18:53 #3
For unknown reasons I'm having a lot of difficulties getting the test dB to run properly :-(

Anyway, first you dont really need to include a parameter in the two sub forms queries to the main forms REG field . The sub forms are linked through master/child link fields, so only those matching link will be shown.

Regarding moving data to text field from query. I think it will be easiest to loop through sub forms recordset and move data to text field.