Avatar billede made4u.mnn Juniormester
21. februar 2019 - 00:47 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Mine forskellige e-mailadresser godkendes ikke længere i Outlook

Hej.
Jeg bruger Outlook 2010 (selv om det efterhånden er gammeldags). Jeg har konfigureret både mine egne e-mailadresser samt min mands. I går begyndte én af min mands adresser at bede om kodeord, og selv om jeg angav det rigtige, accepterede systemet det ikke. Jeg måtte derfor slette e-mailen. I dag er det så den anden af min mands -emails, der reagerer på samme måde. Jeg får beskeden, at "This device isn't recognized. For your security, Google wants to make sure it's really you." Er der mon nogen, der kan hjælpe?
Pft

Marianne
Avatar billede claes57 Ekspert
21. februar 2019 - 07:37 #1
jeg har ikke prøvet googles - men flere sites bruger at vise en liste over godkendte enheder på personens side - og her skal outlook så være med. Problemet ligger nok i, at google ved, at du er dig, og ikke din mand - så de er ikke pr automatik villige til at vise mail. Så ind på mandens konto på google og se der (gerne samtidig med at du er på outlook, så I evt kan taste en kode fra den en til den anden)
Avatar billede made4u.mnn Juniormester
21. februar 2019 - 09:11 #2
Problemet er, at dette sker lige pludseligt. Jeg har i årevis haft min mands mailadresser sammen med vores fælles og min personlige, uden at det skabte problemer. Jeg har imidlertid også kontaktet Google og problemet er løst - håber jeg. Jeg ved ikke, hvad de har gjort, men det virker igen.
Miseren skyldes måske, at Outlook betragtes som en mindre sikker app.
Avatar billede INK Ekspert
21. februar 2019 - 12:56 #3
Google betragter Outlook som en mindre sikker app. Du skal derfor i Google Mail i en browser godkende "mindre sikre apps".