Avatar billede lurup Ekspert
21. februar 2019 - 01:17 Der er 2 løsninger

Lave en oversigt over en virksomhed

Findes der et godt program til at tegne en oversigt på fx en virksomhed der skal hjælpe gæster at finde rundt på firmaet ?
Tænker noget som den oversigt der er på en hospital.
Det skal vises på en infoskærm og meget gerne være gratis
Avatar billede finb Ekspert
21. februar 2019 - 09:09 #1
Brug bygningens arkitekt-/ingeniør-tegninger.
Er der for detaljerede, brug dem som grundlag for en rough
i fx Paint
Avatar billede Uvanga Ekspert
21. februar 2019 - 11:21 #2
Power Point er også en mulighed. Har selv anvendt det i en lign. situation. Kører fint på infoskærm. Skal dog "tegnes" manuelt, tegning kan evt. deles på flere slides, og så indstilles til at skifte for hver x-antal sekunder.
Er behovet meget  kompleks er det måske en anden løsning der er påkrævet