Avatar billede buls Seniormester
21. februar 2019 - 17:23 Der er 14 kommentarer

Sms lyd

Hej.  Har et problem med min samsung Galaxy s7.  Har altid haft lyd på mine sms beskeder når der kommer nogle. Men nu er lyde væk ? Har været inde i lydindstillinger på telefonen og på app'en ( BESKEDER ) under lyd og lyden er slået til begge steder.  Har prøvet at skifte sms tone-ingen effekt.  Hvad gør jeg ?  Hilsen buls
Avatar billede store-morten Ekspert
21. februar 2019 - 17:35 #1
I indstillinger --> Lyde og vibration --> Meldedelseslyde
Giver den lyd fra sig når du trykke på en lyd?
Avatar billede Emilie Novice
21. februar 2019 - 17:39 #2
Prøv at slukke og tænde din tlf, det kan være det hjælper
Avatar billede buls Seniormester
21. februar 2019 - 17:52 #3
Når jeg er inden i > I indstillinger --> Lyde og vibration --> Meldedelseslyde < er der ingen lyd

Har slukket og prøve at genstarte telefonen-ingen effekt
Avatar billede store-morten Ekspert
21. februar 2019 - 17:58 #4
Når du er inden i > I indstillinger --> Lyde og vibration --> Meldedelseslyde
Så prøv at trykke på den øverste knap i venstre side.
Avatar billede Emilie Novice
21. februar 2019 - 18:00 #5
hmm, dumt spørgsmål- men er der en lille "lydløsknap" ude i siden, som på en iphone? og hvis ja, er den slået til?
Avatar billede store-morten Ekspert
21. februar 2019 - 18:03 #6
Det er på din samsung Galaxy s7 den øverste knap i venstre side, som skruer op for lyden,
Avatar billede store-morten Ekspert
21. februar 2019 - 18:07 #7
De knapper der skruer op/ned for ringetone på start siden, vil ændre sms lydstyrken når du er inden i >  Indstillinger --> Lyde og vibration --> Meldedelseslyde
Avatar billede buls Seniormester
21. februar 2019 - 18:21 #8
Når jeg er inde i  >  Indstillinger --> Lyde og vibration --> Meldedelseslyde <  og trykker på op og ned lydtasterne på yderside af telefonen kan man se at den skruer op og ned,men der er ingen lyd ?  det er kun ved sms lyd den er gal,resten af lydene virker.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. februar 2019 - 19:07 #9
skift sms-lyden til en anden - den oprindelige lyd-fil er tabt
Avatar billede buls Seniormester
21. februar 2019 - 19:23 #10
har skifte sms lyd,hjalp ikke
Avatar billede buls Seniormester
21. februar 2019 - 20:14 #11
Hej alle. Tak for hjælpen. Var inde på youtube og søge på dette,der var en video der fixe det.  tak igen

Hilsen buls
Avatar billede Mads L Praktikant
20. juli 2020 - 11:31 #12
@buls
Har lige nu samme problem som dig. Hvad gjorde du? Har søgt på YouTube og forsøgt de løsninger derinde, men uden held..
Avatar billede LauLauritzen Juniormester
21. september 2020 - 17:42 #13
@buls
Jeg har samme problem. Kan du ikke sende linket til YouTube der giver det.
Jeg kan ikke finde det.
Mvh.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. september 2020 - 17:56 #14
Prøv at klikke på navnet 'buls' så kommer I til https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/65285 og kan skrive en privat besked (til brugers email) - og når/hvis I får et svar, så venligst skriv det herinde også, så nye brugere kan lære af det, og ikke skal spørge om det samme en gang til.