Avatar billede nybegynner Praktikant
22. februar 2019 - 09:42 Der er 2 kommentarer

cpu

HEJ Et lille ? Kan man skifte CPU på en Medion Akoya P9614 med en der større ??????
Avatar billede Slater Ekspert
22. februar 2019 - 09:57 #1
Jeg kan ikke rigtig finde noget teknisk information om den model på nettet, inkl. hvilken cpu der sidder i nu.

Hvad jeg kan finde, er bl.a. en anden tråd her på Eksperten, hvor en åbenbart professionel PC tekniker ikke kan finde ud af at skille den ad: https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/979289

Desuden er det, så vidt jeg kan finde, sådan en speciel skærm med indbygget computer og en meget unik form-faktor og sikkert et custom motherboard i. Så det korte svar er: sandsynligvis ikke, nej.
Avatar billede nybegynner Praktikant
22. februar 2019 - 10:05 #2
det tænkte jeg nok