Avatar billede Sandra1234 Mester
22. februar 2019 - 15:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Datofilter interval

Hej,

Er der nogen af jer, der ved om man kan lave et datofilter, hvor man får alle datoer fra før dags dato, samt alle datoer en uge frem. Det er i en pivottabel, jeg arbejder i, og det er den første kolonne i pivottabellen, der skal filtreres.

PFT
Avatar billede kim1a Ekspert
22. februar 2019 - 17:39 #1
En måde ville være at lave en kolonne i kildedata, men det tænker jeg ikke lige er en supergod løsning.
Formlen ville vel blot være =if([celle med dato]-today()=<7,1;1;0) og så sortere på 1. Jeg var dog en smule i tvivl om du ikke ville have dags dato specifikt med.
Avatar billede Sandra1234 Mester
25. februar 2019 - 12:56 #2
Hej Kim1a

Selvom det gør kildedatatabellen noget større, så løser det meget simpelt mit problem. Så den løsning går jeg med - mange mange tak for det! :-)