Avatar billede tobberjas Seniormester
23. februar 2019 - 11:19 Der er 6 kommentarer

problemer med Gmail konto i mail appen på Iphone Xr.

hej. Jeg har en gmail opsat i mail appen på min Iphone xr. Jeg har bare et meget irriterende problem. Når jeg skal læse de mails jeg får, Så står den bare i lang tid og siger i gang og indlæser. Som om den skal hente det tekst som står i mailen. Og det er lige meget om der er en mail hvor der står noget tekst i. Eller hvis der er et dokument i der fylder en lille smugle. Jeg har prøvet at indstille at den skal hente manuelt, Hente automatisk, slette kontoen, slukke og tænde telefonen , tilføjet den igen og hente mails hver time. Og intet er det virker. Jeg håber der er nogle der kan komme med nogle ideer. For det er da godt nok irriterende. Køre den nyeste opdatering. Mvh. Tobias.
Avatar billede INK Ekspert
23. februar 2019 - 13:38 #1
Har du prøvet at anvende Gmail-appen fra Google? Det kunne du jo teste for at se om det er Google kontoen eller Apple-mail appen, der er problemet.
Bruger selv en G-mail på en iPhone X. Den virker fint i både Google-appen og i Apple-mail appen. iOS 12.1.4
Avatar billede tobberjas Seniormester
23. februar 2019 - 13:56 #2
hej. Der jeg r blind, Kan jeg dsv ikke bruge Gmail appen, Men kun Apple mail appen, Men jeg har en microsoft mail. og der virker det fint uden problemer, Men jeg vil gerne kunne bruge begge dele, Der jeg får nogle mails fra nogle blinde forumer som jeg gerne ville læse på tværs af alle mine enheder. Kan sagtens læse dem på min Mac.
Avatar billede INK Ekspert
23. februar 2019 - 15:40 #3
Kan det være, at Google opfatter Apples mail-app som et usikkert program, og at du derfor skal tillade usikre apps i kontoens indstillinger? Skal i så fald ændres i en browser.
Kan det have noget med 2-faktor godkendelse at gøre?
Avatar billede tobberjas Seniormester
23. februar 2019 - 16:06 #4
hej. nej det tror jeg ikke. Fordi jeg har både slået det der adgang fra mindre sikre apps til og det har virket uden den ekstra sikkerhed.
Avatar billede INK Ekspert
23. februar 2019 - 16:18 #5
Så har jeg ikke flere forslag, håber det lykkes for dig.
Avatar billede tobberjas Seniormester
23. februar 2019 - 16:27 #6
ok, men tak for hjælpen i hvert fald.