Avatar billede Kira Gulløve Mester
24. februar 2019 - 18:23 Der er 1 kommentar

PDF

Hejsa. Jeg har den her pdf fil (fag litteratur). Jeg ville rigtig gerne sende den til mine kollegaer på job, da det kan være in spirende for vores kerneopgave.
Artiklen har 2 kapitler - og det er kun det ene jeg finder relevant.

Mit spørgsmål går på:
Er der er program, hvor jeg kan skære nogle sider fra i en pdf fil?
Avatar billede falster Ekspert
24. februar 2019 - 18:43 #1
Masser :-)

Et eksempel på et program - gratis - PDFsam Basic:

https://pdfsam.org/

Og hvis du Googler "split pdf" får du eksempler på  nogle webtjenester, så du ikke behøver installere noget program.