Avatar billede ErikHg Ekspert
25. februar 2019 - 18:51 Der er 4 kommentarer

TV program fra Kanal 5: Profil af en morder II - 1. afsnit

Jeg har set at serien på Kanal 5 fortsætte nu i 2019. Jeg har desværre ikke set 1. afsnit, men vil høre om nogen ved hvor dette afsnit evt. kan ses. Jeg har en YouSee boks med arkivfunktion, men den går kun én uge tilbage, regnet fra i dag 25/2. Der må være sendt en afsnit 13/2, og det er dette jeg søger.
På forhånd tak :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
25. februar 2019 - 19:16 #1
den blev genudsendt 21/2 23:10 den kan du se igen på yousee app.
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. februar 2019 - 20:04 #2
Jeg kan godt komme ind på arkivlisten, men desværre tror jeg at tiden er forpasset, da der står "Profil af en morder II (2)", og længere nede under Kommer i TV, står der "Profil af en morder II (3)" .
Det ser desværre ud til, at være for sent at se "Profil af en morder II (1)"
Men under alle omstændigheder siger jeg tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. februar 2019 - 20:16 #3
Ok, vi skal tilbage til 18/2 og den er lige netop ude...
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. februar 2019 - 20:34 #4
Ja det er nemlig lige der problemet ligger :-(