Avatar billede Pingu17 Novice
27. februar 2019 - 17:22 Der er 6 kommentarer

Feedback til hjemmeside

Jeg har netop skiftet navn på min hjemmeside og har forsøgt at lege lidt med designet og brugervenligheden, men det er absolut ikke mine spidskompetencer, så jeg kunne godt tænke mig lidt feedback, hvis folk gad bruge tiden. Jeg tager i mod alt, stort som småt. Men jeg er rigtig nysgerrig på, om I synes det er intuitivt at finde rundt på siden. Skulle der være nogle stavefejl eller grammatiske fejl, så gør det ikke så meget, det får jeg en veninde til at tjekke ;) https://aworldtoexplore.dk/
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2019 - 18:40 #1
jeg synes, der burde være et flag/mulighed til at skifte mellem dansk og engelsk tekst så du får udlændinge med - eller bare kalde den minturiverden.dk - en engelsk titel og resten på dansk er ikke godt - find dit publikum.
På startsiden med Yala... så vis en leopard. Elefant giver ikke mening.
Avatar billede Pingu17 Novice
27. februar 2019 - 18:54 #2
Jeg havde faktisk ikke tænkt på en oversættelsesmulighed, men det var da en god idé! Har du et favoritplugin til den slags? :) Jeg valgte nu et billede af en elefant, fordi man jo ikke kan være sikker på at se en leopard, bare fordi man er i Yala, men du har nok ret i, at en leopard ville være bedre. Tak for feedback :)
Avatar billede claes57 Ekspert
27. februar 2019 - 19:19 #3
der er jeg helt blank - laver kun danske sider.
Men kom lige på en anden ting. På fx startsiden om et land, så link til wiki, fx https://da.wikipedia.org/wiki/Forenede_Arabiske_Emirater
hhv
https://en.wikipedia.org/wiki/United_Arab_Emirates
så brugere lige kan se et kort over, hvor i verden, vi er og få basisdata (så slipper du for at skrive og opdatere trivialiteter).
Min søster er tilsvarende rejse-gal, og har pt 50gb foto fra rejser (kun til eget brug)
Avatar billede Pingu17 Novice
27. februar 2019 - 19:22 #4
Fair nok, men i hvert fald tak for hjælpen og gode idéer :) Det er svært at holde op, når man først er bidt af rejsefeberen :P
Avatar billede ejvindh Ekspert
27. februar 2019 - 22:04 #5
Jeg har gode erfaringer med WPGlobus til at administrere et site med to sprog:
https://wordpress.org/plugins/wpglobus/
Avatar billede Pingu17 Novice
28. februar 2019 - 08:59 #6
Fedt, det vil jeg prøve at kigge på. Tak for tippet, ejvindh!