Avatar billede David Novice
28. februar 2019 - 10:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Elektriker omkring Odense

Hej alle sammen :)

Jeg har svært ved at overskue hvilke af de elektriker butikker jeg kan finde i Odense, der er så mange at vælge imellem og der er ingen priser osv.

Er der nogen der kender til en oversigt hvor man kan se nogle prislister eller se hvem der har god service med noget rating?
Avatar billede Trine Jensen Novice
06. marts 2019 - 11:40 #1
Hej David

Det er havde vi også svært ved.
Vi valgte https://www.anderup.dk/
Og det var vi meget glade for, da det hele gled som det skulle!
Held og lykke med at finde en og hav en dejlig dag :)

Mvh Trine
Avatar billede David Novice
06. marts 2019 - 11:42 #2
Jeg har lige kontaktet dem

Mange tak for forslaget :)