Avatar billede dyne-jensen Juniormester
01. marts 2019 - 02:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Office XP Service Pack 3

Hej. Jeg leder efter den danske udgave af Service Pack 3 til Office XP. Den er desværre blevet taget ned fra Microsofts hjemmeside, men vil høre, om nogen kender et link, til hvor den gratis download kan hentes?

Efter at have rodet lidt rundt på nettet tyder det på, at det fulde installationsprogram hedder "OfficeXpSp3-kb832671-fullfile-dan.exe".

Det er bare umuligt at finde på dansk længere. Jeg håber, nogen kan hjælpe. :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. marts 2019 - 11:01 #1
Undskyld jeg spørger, men er det ikke Windows XP Service Pack 3 du mener?

Office er et program der indeholder Excel, Word og så videre, hvorimod Windows XP er et styresystem, ligesom Windows Vista. Windows 7, 8/8.1 og Windows 10.
Avatar billede klaudi Ekspert
01. marts 2019 - 11:06 #2
Jeg har sendt dig et link til OfficeXpSp3-kb832671-fullfile-dan.exe i pb :-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. marts 2019 - 11:07 #3
Jeg har Windows XP SP3 liggende, både dansk og engelsk.
Jeg har desværre ikke Office XP (2002) ServiceRelease 3 liggende

Til OS blev det kalt SP = ServicePack
Til Office blev det kaldt SR = ServiceRelease

KB artikel nummeret antyder det er Office XP SR3 du leder efter... - den har jeg desværre ikke...
Avatar billede dyne-jensen Juniormester
01. marts 2019 - 15:51 #4
ErikHg > Nej, det er kontorpakken, jeg tænker på.

klaudi > Mange tak, det ser godt ud! :-) Træls, at jeg er lidt handicappet her. Jeg har været ved at downloade og tage backup af flere væsentlige filer fra deres hjemmeside, men de har åbenbart besluttet sig for, at ældre programmers opdateringer ikke længere skal være at finde derinde. Der er nogle godbidder på Microsoft Update Catalog, men meget af det har de fjernet.

ole_madsen > Jer er stødt på SR1 til Office 2000, men derefter lader det til, at Microsoft har valgt et navneskifte. Ved en fejl har de endnu ikke fjernet Service Pack 1 til Office XP derinde, men derimod er de alle væk op til Office XP. Også hvis man finder dybe links.