Avatar billede imma Forsker
03. marts 2019 - 17:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Invitation til konfirmation få 2 til at være på en side

Hejsa, nogen der kan få min invitation som jeg har lavet i noget der hedder canva til at fylde en halv a4 side så jeg kan printe 2 ud på en side... Har lige rodet lidt med det, og måske er det printerens skyld, eller også kan jeg ikke finde ud af det png eller pdf... nogen der vil prøve at give en hånd med... jeg kan sende filerne som jeg har..
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
03. marts 2019 - 19:35 #1
Hvis den fylder en A4 side nu kan du på mange printere vælg at skrive to sider ud pr. side. Vælg udskriv, indstillinger, sider pr. ark = 2
Kan variere fra printere til printer.
Hvis du gør det skal dokumentet indeholde to ens sider, dvs. lav en kopi af den første side.
Avatar billede komsam Juniormester
03. marts 2019 - 20:48 #2
Kender ikke canva men har lavet adskillige invitationer blot i Word. Hvor jeg har vendt papiret (vandret) oppe i layout og valgt 2 spalter ( faktisk 2 a 5 sider) og rettet til. Man kunne måske kopiere den side du har oprettet ind i Word og fikse det såfremt det ikke er lykkedes efter #1. husk også her at sætte printeren til udskrivning vandret. Ja en alternativ løsning.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
03. marts 2019 - 21:22 #3
Hvis alt andet mislykkes, så send filerne.
Der kan oprettes en pdf med 2 x A5 på et A4 ark.
Avatar billede imma Forsker
03. marts 2019 - 21:39 #4
Det vil jeg mægtig gerne.  Hvad er din mail ?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
03. marts 2019 - 21:40 #5
fr(a)finnrasmus.dk
Avatar billede finb Ekspert
04. marts 2019 - 10:02 #6
1. Fotokopier i 70,7 % på tværs af A4-papir
2. Læg det kopierede A4 180 grader i papirbakken
3. Print igen