Avatar billede free25 Novice
05. marts 2019 - 11:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Driver

Er det muligt at købe en udgave af det gamle DRIVER spil fra 95? eller er det 99? det første udkom. Det er ikke et x-box game men bare til at bruge via computer tastaturet.
Avatar billede Slater Ekspert
05. marts 2019 - 11:33 #1
Det kom i 1999, to år før den første Xbox, så det var kun til Playstation og PC.

Det var også før digitale download-platforme, så den eneste mulighed for at skaffe det lovligt er at købe en original disk på brugtmarkedet. Det findes f.eks. her.

Men du skal nok ikke regne med at det kører ordentligt på moderne pc'er. Ifølge PCGamingWiki fungerer det slet ikke på Windows 10 på grund af den SafeDisc DRM det bruger.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2019 - 11:57 #2
efterfølgeren, virker på moderne computer
https://www.gog.com/game/driver_parallel_lines
Avatar billede Slater Ekspert
05. marts 2019 - 12:00 #3
#2: Parallel Lines er Driver 4 - men ja, det er endda et ganske udmærket spil med kørefysik der stadig føles rimelig godt i dag, og næsten enhver computer kan trække det. Jeg ville også tage den.
Avatar billede free25 Novice
07. marts 2019 - 12:43 #4
Jeg takker for svar og løsninger og prøver efterfølgeren til driver 1.