Avatar billede Kentoi Seniormester
06. marts 2019 - 13:04 Der er 1 kommentar

OneDrive 4 Business issue

Hej.
Jeg har lige et lille problem. Hver gang jeg booter min pc sker der det at en ny folder bliver oprettet med "- computernavn (n)". N er et nummer som stiger hele tiden. Jeg sletter dem og jeg ser at status på OneDrive er ok. Jeg genstarter og en ny mappe bliver oprettet.

Er der nogen der har en ide til hvad det kan være?
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2019 - 12:17 #1
bruger du virkeligt OneDrive for business - eller standard OneDrive med en professionel O365-konto?
Ellers kan det være hvad som helst... en fejl i synkroniseringen (prøv at slette sync - genstart og oprette synkroniseringen igen) - eller en GPO? en fejl på pcen? et eller andet som henviser til en mappe som der ikke fines ved opstart?..