Avatar billede BjarnePoulsen Juniormester
06. marts 2019 - 22:42 Der er 2 kommentarer

PDF filer

Når jeg åbner vedhæftede PDF filer så viser den bare et tomt felt. Dvs jeg kan ikke udprinte ej heller læse vedhæftede filer. Nogen som har et bud på hvad årsagen kan være?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. marts 2019 - 22:55 #1
Hvilke filer? - hjemmelavede, officielle eller fra venner?
Hvilket program åbner du i? - Edge, Adobe Reader, FoxIt eller andet?

Den lette løsning - installer Foxit Reader Free fra https://www.foxitsoftware.com/downloads/ - hvis den retter filassociationerne, vil det formentlig virke med det samme.

Den besværlige - undersøg hvilket PDF reader program du har, geninstaller det, og søg for at Windows bruger det som standard til at åbne PDF filer.
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2019 - 01:07 #2
gem først pdf filen et sted på disken, åbn den derfra