08. marts 2019 - 09:44 Der er 14 kommentarer

opgave forsvundet, selvom den er gemt. aflevering mandag

hej.

jeg har skrevet en opg. og har haft sendt den til min mor via messenger. hun har derefter sendt den retur og jeg har arbejdet videre i det dokument.
jeg har ind imellem trykket gem, og i toppen stod der gemt i denne pc.

da jeg så skulle arbejde videre efter at have lukket den ned var den væk!

jeg kan ikke finde den... har søgt på navnet og alt muligt. jeg fandt en vejledning herinde og fandt også rette navn men med denne besked da jeg ville åbne..

stopskildt: windows kan ikke finde filen, og så et langt navn. jeg fandt den under appdata/local/microsoft/winsows/history/idag/dennepc

what to do??
Avatar billede finb Ekspert
08. marts 2019 - 10:00 #1
Kig i mors SENDT-bakke
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2019 - 10:10 #2
prøv at bruge dette program til at finde den
https://www.ccleaner.com/recuva

husk for fremtiden, når du laver opgaver, gem fil1, fil2, fil3, fil4
jeg skriver på en bog og hver gagn jeg gemmer kalder jeg den -1, -2, -3, -4 osv

det er skidedumt at gemme oveni!!!!
gem med +1 tal hver gang du har opnået fremskridt
Avatar billede claes57 Ekspert
08. marts 2019 - 10:58 #3
den kan ligge i mappen 'overførsler' hvis du bare har gemt fra messenger.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. marts 2019 - 11:01 #4
btw: se også i mappen C:\Users\[dit brugernavn]\AppData\Local\Temp og alle dens undermapper.
08. marts 2019 - 13:31 #5
tak. jeg har tjekke div. løsninger og prøver nu det program der...
08. marts 2019 - 13:34 #6
jeg har forsøgt at hente original filen fra messenger igen, for at finde ud af hvor filan den ender, hver gang jeg prøver sætter den et  nyt tal i ( ) efter navnet... så den må jo være et sted? men jeg fatter hat af hvor de ender.
08. marts 2019 - 13:36 #7
programmet fandt intet fra i dag
Avatar billede poko1 Ekspert
08. marts 2019 - 14:10 #8
Har du i Word ikke muligheden for at se og åbne seneste dokumenter?
https://ibb.co/18LcVGL
Avatar billede torben lind Forsker
08. marts 2019 - 15:20 #9
Hej Kirstine.
Prøv at åbne word,oppe i venstre hjørne åbne filer,gå ned til indstillinger og klik på indstillinger, derefter gå til GEM og der kan du se hvor dine dokumenter bliver gemt.
Jeg har office 2010,jeg ved ikke hvad du bruger men jeg tror det er den samme fremgangs måde, hvis du har en anden officepakke
Torben
08. marts 2019 - 15:41 #10
jeg prøver de nye råd
Avatar billede kurtba Ekspert
08. marts 2019 - 22:08 #11
Hvis ikke du har fundet ud af noget endnu, er du velkommen til at kontakte mig, så vil jeg prøve om ikke, at jeg kan hjælpe dig ved at fjernbetjene din pc. Selvfølgelig gratis. Så skal du bare lige sende en privat besked til mig med oplysning om, hvordan jeg kan komme i kontakt med dig. For at sende en privat besked, skal du trykke på mit navn. Så dukker muligheden op.
Avatar billede finb Ekspert
10. marts 2019 - 08:43 #12
Kig
i
mors
SENDT-
bakke
11. marts 2019 - 12:47 #13
jeg har kigget i mors sendt bakke. der er den ikke..

jeg har opgivet og skrevet opgaven om...
Avatar billede finb Ekspert
13. marts 2019 - 08:44 #14
#2:
Kan den nummerering automatiseres ?
"" for fremtiden, når du laver opgaver, gem fil1, fil2, fil3, fil4
...hver gagn jeg gemmer kalder jeg den -1, -2, -3, -4 osv
gem med +1 tal hver gang du har opnået fremskridt""