Avatar billede gerhardpet Seniormester
08. marts 2019 - 11:55 Der er 5 kommentarer

videoredigering med Pinnacle

Er der nogen, der ved om jeg kan overføre fotos og videoklip fra google fotos direkte til Pinnacle studio 14.  Man bruger jo næsten altid sin telefon som kamera og det betyder, at billedene havner i google fotos. Det er fint for mig, men når jeg så vil bruge nogle af billederne i en video, som jeg laver ved hjælp af Pinnacle Studio 14, så skal jeg først overføre fra google fotos til min PC inden jeg kan lægge dem videre over i Pinnacle. Det er noget bøvlet-.
Jeg håber på hjælp.
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2019 - 12:30 #1
det kan kun lade sig gøre hvis google fotos er et drev, ligesom de andre drev i din computer (netværksdrev).

der er intet bøvlet i at lægge alle dine billeder i en mappe på computeren :)
Avatar billede poko1 Ekspert
08. marts 2019 - 13:54 #2
Den hurtigste måde at overføre gennem USB. Selv om jeg kan gøre det via Bluetooth.
Går det hurtigere ! Dette vindue popper op straks jeg sætter USB Kablet til så er det blot at åbne mappen og overføre!
https://ibb.co/FV0SFL9
Avatar billede gerhardpet Seniormester
08. marts 2019 - 14:09 #3
Kan jeg lægge et album fra Google fotos over på et USB stik og derefter lægge det ind på min Pc?
Avatar billede poko1 Ekspert
08. marts 2019 - 14:20 #4
Hvis #3 var et spørgsmål til mig? Kan jeg ikke besvare Jeg har et ekstra SD Hukommelseskort på 11116 Gb i og bruger aldrig Skyen.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. marts 2019 - 14:58 #5
16GB