Avatar billede PHald_ Praktikant
09. marts 2019 - 08:48 Der er 4 kommentarer

Feedback på hjemmeside (Nybegynder)

Hej Eksperter!

Jeg er helt grøn inden for hjemmesider og kunne rigtig godt tænke mig noget feedback på min første Wordpress hjemmeside.

Siden hedder: http://baeredygtigt-maerke.dk.

Jeg opdaterer stadig siden og det sidste indhold kommer i løbet af weekenden / næste uge.

Alt feedback er MEGET værdsat.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2019 - 09:47 #1
hjemmesiden ser fin ud, men der er et stort problem:
hvorfor skulle virksomheder melde sig ind ?
du fortæller intet om hvad de får ud af det.
hvis du ikke tilbyder virksomhederne noget, hvad skal de så med dig ?
der skal penge bag det her, har du nogle ?
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2019 - 09:48 #2
sådan noget deom det her, er noget som dansk industri burde stå for
Avatar billede PHald_ Praktikant
09. marts 2019 - 10:00 #3
sidwave - tak for din feedback. Den har jeg taget til mig og vil skrive specifikt, hvad de får ud af det.

der skal penge bag?
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2019 - 11:02 #4
det koster penge.
du kan ikke bare udstede et mærke og så er alt ok.
så bliver det bare misbrugt.

mærkerne du kender fra supermarkedet, der er kontroller og check bag.
ellers kan alle bare sætter mærker og falske trustpilto på deres hjemmeside, det dur jo ikke.

så når en virksomhed søger om mærke, skal de jo ligesom bevise at deres ting er i orden, og du skal jo have noget ud af det, du kan ikke administrere en masse arbejde uden løn osv.

lad os sige at du får besøgende og at 40000 vil have et mærke, så skal du arbejde en masse, ja det kan være at kunden bare kopierer koderne og sætter ind, men der må jo være mere i det ?

du skal også sørge for at mærket forbliver unikt, og at der ikke dukker 10 mærker op som bare er det samme. det problem ser du i supermarkedet.  der er et hav af mærker, men de betyder alle det samme, nemlig at "denne fødevare er sund", så er det jo noget komplet pjat med 20+ mærker

hvad er din baggrund for at lave dette projekt ?
arbejder du med miljø, sundhed, eller hvad ?

hvis du vil videre med det her, skal du vise det frem til dansk industri osv.
hvsi der ingen interesse er i det, eller det skal videreudvikles, er det smartest at spille sammen med holdet. du kan ikke gå solo med det her.

held og lykke