11. marts 2019 - 16:45 Der er 2 kommentarer

problemer med internet.

Hej
Jeg har en meget ny gaming win 10 pc.
vi er flere på vores net værk og jeg har normalt den samme Ping/ms som de andre, men her på det sidste har den være højere end deres og der kommer lag når de andre ikke har.
jeg ved ikke hvad jeg skal skrive til jer som kan hjælpe jer med at hjælpe mig.
men skriv endelig,
tak
VH.
TheOneThatNeedsHelp
Avatar billede Rune1983 Ekspert
12. marts 2019 - 07:34 #1
Har du undersøgt om din maskine måske kunne køre windows opdateringer i baggrunden når det sker?
Avatar billede supportsiden Professor
17. februar 2020 - 07:41 #2
Eller antivirus scanning. Du kan også have fået noget "snavs" ind
Scan med Malwarebytes og  Emsisoft Emergency kit
Afinstaller hvad der er installeret efter det er begyndt