Avatar billede Jens P. Mester
11. marts 2019 - 17:39 Der er 7 kommentarer

betalingskanaler

Jeg har fået nyt tv Samsung 49". jeg har købt 4 programmer udover en af pakkerne. jeg har et kort fra TDC som jeg har sat i holderen bagpå mit tv. Men betalingsprogrammerne vises ikke. Gør  jeg noget forkert?
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2019 - 18:27 #1
Søgt kanaler per vejledning fra TDC specifikationer?
Vendt forkert med kort og kort-holder?
Forkert kort-holder model i forhold til smart-tv?
For lidt signal?
Kontaktet TDC om tv-model og om kort-holder?
Kontaktet Samsung om tv-model og kort-holder model?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. marts 2019 - 19:09 #2
Typisk skal du skifte kanal til 110 eller 111 i stedet for 100
Avatar billede Jens P. Mester
11. marts 2019 - 19:33 #3
hvordan bærer jeg mig ad med at skifte kanal til 110 eller 111?
Avatar billede kurt54 Ekspert
11. marts 2019 - 19:47 #4
Avatar billede poko1 Ekspert
12. marts 2019 - 09:45 #5
Er der ikke en knap hvor der står Source?
Avatar billede Jens P. Mester
19. marts 2019 - 20:35 #6
jeg er næsten sikker på at løsningen er at skifte kanal til 110 eller 111 som Claes har forslået. Problevet er at jeg ikke kan finde ud af hvor jeg gør det. Fjernsynet er model QLED TV Q 6 F.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. marts 2019 - 09:17 #7
jeg er ret sikker på, at yousee support har en forklaring til samsung q6f tv liggende - deres support - du må selv følge videre mens du er ved tv
https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsaetning/indlaes-tv-kanaler/samsung/art