Avatar billede Hanna Dam Poulsen Praktikant
12. marts 2019 - 07:08 Der er 3 kommentarer

Tv antennekabel

Kan man bruge et kabel til en PC router  til antenne kabel på et TV?
Avatar billede mort1 Ekspert
12. marts 2019 - 08:12 #1
Et "kabel til en pc" er jo mange ting, men der er vist ikke antennekabler imellem. Hvis du mener et rigtigt antennekabel, (mellem en antennen og modtageren), så skal det være et rigtigt coax kabel  (skærmet) 75 Ohm
Avatar billede poko1 Ekspert
12. marts 2019 - 08:52 #2
Det kræver nok lidt mere forklaring om hvad formålet er?
Eller mener du om der kan bruges et LAN Kabel mellem Router og TV Hvis der er LAN indgang på dit TV?
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2019 - 20:00 #3
😃👍 Dette vil nok kun fungere som hente TV opdatering til TV, eller smart tv som har brug for internet  forbindelse for Android tv eller internet applikation eller dele TV til lokal netværk.
Dette vil ikke virke som TV antenne.🤣😜