Avatar billede kat Praktikant
12. marts 2019 - 10:08 Der er 4 kommentarer

Bærbar

Er der nogen der kan hjælpe. Jeg vil gerne have en ny bærbar med så stor skærm som muligt, synes kun jeg kan finde 21 tommer bærbar og hvis det er det største man kan få? - hvilke en skal man så vælge, når man skal bruge abobe pakken på den.
Den skal bruges, så jeg kan arbejde hjemmefra og på ferie.
Venlig hilsen katja
Avatar billede Slater Ekspert
12. marts 2019 - 10:13 #1
21" er sateme også en gigantisk bærbar allerede. Større end det, så kan den næppe kaldes bærbar længere. De fleste mennesker synes 17" er det absolut største der stadig er behageligt at sidde med og transportere.

Var det ikke bedre at have en separat skærm til hjemmearbejde, og så nøjes med 15" eller 17" til ferien?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. marts 2019 - 11:08 #2
jeg har en 15" med full-hd opløsning. Hjemme har jeg tastatur, mus og 23" full-hd skærm på, og den bærbare åbnes lige for at tænde den - resten af dagen ligger den for sig selv. Full-hd er valgt så der er ens opløsning på begge skærme, så jeg ikke behøver at justere noget når jeg skifter mellem dem.
Avatar billede poko1 Ekspert
12. marts 2019 - 11:49 #3
Er der overhovedet muligt at købe en 21" bærbar jeg har søgt og det lader til at de findes men der er ingen der har dem. Jeg har selv en 18,4" fra MSI. Og den er ikke billig Koster normalt omk.30.000. Kr min var på tilbud til 24.000
Det hele kun PGA. dårligt Syn i Dag ville jeg bruge en 17" plus ekstra skærm.
Avatar billede klavil Seniormester
30. marts 2019 - 02:38 #4
hvorfor ikke vælge en normal størrelse bærbar i 14. 15,6 " eller 17,3" og så bruge penge på en 31,5 " skærm du kan koble den bærbare til når du er hjemme. Så kan du bruge den bærbare uden skærm når du er på ferie?