Avatar billede knuldefar1942 Forsker
16. marts 2019 - 12:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

gmail

hvodan finder  jjeg min koder til email og jeg kan min inbake er tom helt men emailen skal være der og jeg kan ik finde min post
Avatar billede 450025 Ekspert
16. marts 2019 - 12:44 #1
Prøv og hold deg til 1 tråd dette er nummer 2, tror du virkelig at det hjelper?

Men du forstår kanskje ikke det hjelperne  inne her  skrev.

Men tro meg du har lidt av en jobb å gjøre . Skal du finne coder da er det som før sagt ikke lett og  (finne en nål i en Høystakk.)

Og tror du virkelig at Google Team  tar hensyn til deg det kan du glemme.
Det går på Sikkerheten løs det ser du. (For hvem er du?)
Avatar billede claes57 Ekspert
16. marts 2019 - 13:48 #2
hvis du er logget ind på google, så gå til
https://myaccount.google.com/dashboard?utm_source=google-account&utm_medium=web
der kan du hente alt, du skal vide - og dine mails bør vises på
https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=km#inbox
hvis du har glemt din adgangskode til google, så er den på det stykke papir, hvor du skrev den ned på, og gemte i en mappe eller din tegnebog.
Avatar billede 450025 Ekspert
16. marts 2019 - 15:18 #3
Snakker vi om samme sak claes57 jeg tror ikke det?
Har han har på Gmail med brukernavn og password får han nok frem det han har bare følg denne du la ved øverst.
Bruker han denne kan jeg ikke forstå han mangler noen ting.

Jeg oppfattet det som det er adgangskoden til sin konto. Om den er på en papirlapp er den nok borte tror jeg? ikke sikker han har kontroll på sine mapper heller og hvor den mappa eventuelt er.

Lommeboken ja vel det er nå et sted det også da. Og det betyr at ha et forhold til rydding på data er der mange som glemmer, dette er en gjenganger hos flere det og dette er faktisk ikke nytt det.

Håper jeg misforstod spørsmålet, å da burte løsning være nært  en løsning så fortell os gjerne når Brikker er på plass.
Hvorfor jeg hadde problem det var ikke Rot i systemet men jeg ser for dårlig, og det gjør jeg enda men selv med et handikap lære man og tilpasse seg. Sorry om jeg tok feil.