Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2019 - 14:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flimmer på LG harddisk optager.

Der er kommet flimmer og udfald på min LG harddisk optager.
En optagelse kan køre fint, men så kommer der pludselig flimmer og korte udfald, og så kører det fint igen osv.
Jeg er godt klar over, at det er svært til umuligt at svare på, men jeg prøver spørgsmålet alligevel.
Ustabilt kredsløb eller strømforsyning? Det kan vel næppe være harddisken?
den er vist det eneste jeg kan skifte. Jeg har faktisk en anden fra en Samsung.
Optageren er ikke meget brugt, så det kan ikke være slidtage, og støv kan det vel heller næppe være.
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2019 - 14:53 #1
prøv med et andet hdmi kabel
Avatar billede 220661 Ekspert
17. marts 2019 - 15:13 #2
hvis du "spoler tilbage" og ser det samme klip igen, er fejlen så det samme sted?
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2019 - 15:50 #3
#1 Ja det kan jeg godt prøve, men kan der være periodiske fejl i et HDMI kabel?

#2 Udmærket forslag, det vil jeg se efter.
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2019 - 19:36 #4
Jeg har prøvet at spole mig lidt frem i den film, men kunne ikke finde stederne.
Så en anden film, optaget samme aften. Der var ingen problemer.
Det må være en periodisk fejl?
Jeg vil optage en anden film og gennemse. Jeg vender tilbage, når jeg ved noget.
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2019 - 17:04 #5
Jeg har nu optaget yderligere 2 film og set dem. De var helt uden fejl.
Det er der vel ingen som kan give noget svar på, men I skal have tak for jeres indlæg.
😊
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2019 - 17:06 #6
Ps. De nye film var optaget med det gamle HDMI kabel.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. marts 2019 - 22:25 #7
Ingen svar på at det virker andet end en periodisk fejl, som jeg håber du ikke får igen.