Avatar billede ErikHg Ekspert
17. marts 2019 - 16:24 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Nogle linjer I Excel er nedtonet

Jeg har et register over mine DVD-film. Der er bare opstået et lille problem, i form af at nogle af linjerne der adskiller cellerne er nedtonet. Selv teksten i cellerne er helt som den plejer.
Er der nogen der kan hjælpe med at få linjerne fremhævet vil det være rigtig fint.
På forhånd tak.

Linket viser et eksempel:

https://ibb.co/cNJW62x

At der er nogle celler uden tekst er fordi er simpelthen ikke er skrevet noget i disse, og er altså ikke en fejl.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. marts 2019 - 16:56 #1
Åbn filen, i excel marker hele arket (ctrl+a) klik menuen HJEM, under valg af skrifttype er fed/kursiv/understreget og en boks - lige efter boks er en pilned - klik på den og vælg 'alle streger'
så vil alle streger mellem felter vises tydeligt.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. marts 2019 - 16:57 #2
obs - det er 'alle kanter' ikke streger...
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. marts 2019 - 19:16 #3
Det lykkedes!

Takker for hjælpen :-)