Avatar billede swaco Seniormester
20. marts 2019 - 12:06 Der er 5 kommentarer

Outlook 2007

Hej
jeg har fået et lille problem med mit outlook 2007.

jeg kan ikke få min Gmail til at virke mere, har prøvet at slette og oprette igen

den komme med oplysning om adgangskode, men de er indtastet korrekt

nogen der har en hjælpende hånd
Avatar billede claes57 Ekspert
20. marts 2019 - 12:12 #1
https://support.google.com/mail/answer/7126229?hl=da
under Find og ret problemer, Trin 2
Brug en app-adgangskode: Hvis du bruger totrinsbekræftelse, kan du prøve at logge ind med en app-adgangskode.
Tillad mindre sikre apps: Hvis du ikke bruger totrinsbekræftelse, er du muligvis nødt til at give mindre sikre apps adgang til din konto.

der er link i opslaget til at se mere om det...
Avatar billede swaco Seniormester
20. marts 2019 - 12:37 #2
Claes57
det hjalp ikke, der kommer et pop up window
angiv brugernavn og adgangskode til denne server
Avatar billede klaudi Ekspert
20. marts 2019 - 12:58 #3
Og du har selvfølgelig os prøvet det claes57 henviser til med "Tillad mindre sikre apps"!!

https://support.google.com/accounts/answer/6010255

Skift kontoadgang for mindre sikre apps
Vi blokerer for brugen af visse mindre sikre apps for bedre at beskytte Google-konti, der bruges via arbejde, skole eller andre grupper. Hvis du har denne type konto, vises der en fejlmeddelelse om forkert adgangskode, når du forsøger at logge ind. Hvis dette sker, har du to valgmuligheder:

Valgmulighed 1: Installer en mere sikker app, der bruger bedre sikkerhedsforanstaltninger. Alle Google-produkter, f.eks. Gmail, bruger de seneste sikkerhedsforanstaltninger.
Valgmulighed 2: Skift indstillingerne for at tillade mindre sikre apps på din konto. Vi anbefaler ikke denne løsning, da den kan gøre det lettere for andre at bryde ind på din konto. Hvis du vil tillade adgang alligevel, kan du følge denne vejledning:
Gå til din Google-konto.
Klik på Sikkerhed i navigationspanelet til venstre.
Klik på Aktivér adgang i panelet Adgang for mindre sikre apps nederst på siden.
Hvis du ikke kan se denne indstilling, har din administrator muligvis deaktiveret kontoadgangen for mindre sikre apps.
Hvis du stadig ikke kan logge ind på din konto, kan du få flere oplysninger om fejlmeddelelsen om forkert adgangskode.
Avatar billede swaco Seniormester
20. marts 2019 - 15:01 #4
Hej Klaudi Claes 57

har rodet et sted, nu her uden held, og dog, efter jeg havde tjekket de indstillinger i kom med, virkede det stadig ikke, jeg slettede outlook og lavede en ny installation, og nu funger det, takker mange gange for jeres hjælp. god dag
Avatar billede klaudi Ekspert
20. marts 2019 - 17:13 #5
selvtak...