Avatar billede hkv Forsker
22. marts 2019 - 10:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dele dokumenter

Jeg er kasserer i en forening. Vi er kun 14 medlemmer. Jeg har på min pc en masse dokumenter (vedtægter, regnskaber, budgetter, referater m.v.), som jeg gerne vil give mine medlemmer adgang til. Samtidig vil jeg gerne fremover give dem adgang til nye dokumenter fra pc, og ikke som tidligere, printe tingene ud og omdele dem.
Hvordan gøres det nemmest?
Avatar billede wjens Guru
22. marts 2019 - 11:47 #1
Dropbox eller en af de andre dele-tjenester på nettet.
Avatar billede INK Ekspert
22. marts 2019 - 11:58 #2
Det er en god idé at dele over en tjeneste som #1 skriver.

Den eller de mapper man deler fra sin Dropbox eller andet bør indeholde dokumenter i pdf format, så alle kan læse, men ikke skrive. Formatet bliver så også ens for alle og ikke afhængig af opsætning af officepakker.
Avatar billede wise Seniormester
22. marts 2019 - 15:18 #3
Du kan også nemt dele fra et google drev. Der kan man lave et link til en mappe
Avatar billede hkv Forsker
16. april 2019 - 10:21 #4
Jeg skal beklage, at jeg ikke har reageret på disse svar før nu. Jeg er ikke den store tilhænger af at dele via Dropbox eller Google drev. Jeg har derfor i stedet oprettet en hjemmeside, hvor dokumenterne er lagt i en html fil, som så skal beskyttes med adgangskode. Det driller mig imidlertid, men det er en helt anden snak, som jeg må tage op i en anden tråd.
Tak for de svar der er givet.
hkv