Avatar billede lemads52 Juniormester
22. marts 2019 - 10:44 Der er 6 kommentarer

Der kan ikke oprettes forbindelse til dette website

Lige pludselig får jeg denne besked, når jeg forsøger at åbne min hjemmeside:

Der kan ikke oprettes forbindelse til dette website byroetistruer-test3.dk var for lang tid om at svare.
Søg efter byroetistruer test 3 dk på Google
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

Det er lige meget, hvilken browser jeg bruger, så er det det samme.
Den har virket uden problemer førhen.
Min udbyder siger, at de ikke kan hjælpe mig, da det ikke er et problem hos dem.
Er der hjælp at hente her?
Avatar billede Slater Ekspert
22. marts 2019 - 10:50 #1
Jeg får en access denied fra Apache, hvilket vil sige den godt kan nå serveren.

Men hvad i alverden er det domænenavn? By roe tis truer?
Avatar billede lemads52 Juniormester
22. marts 2019 - 11:01 #2
byroetistruer-test3.dk :-)
Avatar billede Slater Ekspert
22. marts 2019 - 11:07 #3
Jep:

Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Apache/2 Server at byroetistruer-test3.dk Port 80

Så serveren kan sagtens nås. Kan du stadig ikke nå den selv?
Avatar billede lemads52 Juniormester
22. marts 2019 - 14:26 #4
Nej. Den bliver ved at melde det samme
Avatar billede amite Mester
22. marts 2019 - 14:37 #5
I skrivende stund er det din Wordpress installation som er syg. Det er svært at sige hvorfor uden adgang til ftp/db. Men der er fint hul igennem til websitet. F.eks. kan man godt browse http://www.byroetistruer-test3.dk/license.txt
Avatar billede hekoester Praktikant
15. juli 2019 - 16:48 #6
Jeg havde samme problem og prøvede at checke ur og dato. Begge var i orden men der var et flueben ved 'automatisk sommer/vintertid'.
Det fjernede jeg og nu virker det hele fint igen indtil videre :-)