Avatar billede PJ67 Juniormester
23. marts 2019 - 10:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows NT og Office 2000

Hej eksperter. Jeg har en gammel pc, som jeg har fundet frem fra gemmerne, men som jeg har været nødt til at formatere. Desværre mangler jeg SP6a til Windows NT 4.0 og SR-1 til Office 2000 - begge på dansk. Kunne jeg mon være heldig, at der skulle være nogen herinde, der stadig har dem? :-)
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2019 - 13:10 #1
på en gammel maskine kan du med fordel køre Linux mint og libre office
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. marts 2019 - 11:59 #2
Jeg kan desværre ikke lige finde SP6a - har kun op til sp4 liggende.

Men Office SR1 har jeg her: https://1drv.ms/f/s!AuCUmpEnPgEO3VpMdOFXIVlJEMoA
Avatar billede PJ67 Juniormester
24. marts 2019 - 13:55 #3
Tak skal du have, ole_madsen. :-) Dejligt at få det problem løst en gang for alle! Det kunne også være en god hjælp med de forrige SP dertil, hvis nu ikke jeg finder 6'eren - hvis du har mod på det. Det kan kun gøre det bedre/mere stabilt end ingen overhovedet.

Ja, det er en mulighed, sidwave, men jeg er nu mere ude på et nostalgisk trip frem for at skifte over til Linux.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. marts 2019 - 12:12 #4
Jeg har fået kigget efter - det er en ISO jeg har med SP4 - formentlig hele NT installationen... - men jeg aner ikke om det er DK eller EN-US.
Avatar billede PJ67 Juniormester
25. marts 2019 - 14:58 #5
Ok, det er bare helt i orden, ole_madsen. Jeg leder videre. Der må komme bid på et tidspunkt. ;-)
Avatar billede PJ67 Juniormester
31. marts 2019 - 20:12 #6
Det er lykkedes mig sidenhen at få fingrene i SP6a til Windows NT 4.0 på dansk - dog ved hjælp fra andre, ikke et link. Så jeg lukker spørgsmålet.