Avatar billede Task Novice
24. marts 2019 - 14:13 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Blodtyper

Der er tale om blodtype A+
3)    Overvej ud fra din blodtype de mulige genotyper og fænotyper for dine forældre.

6)    Lav krydsningsskemaer (vælg én af dine mulige genotyper), og bestem sandsynligheden for at du får et barn med blodtype 0, hvis du får børn med en person med blodtype A (genotype: IAi) (se bort fra rhesus-systemet her).
Avatar billede Slater Ekspert
24. marts 2019 - 14:26 #1
Er der et spørgsmål, eller forventer du bare vi laver dit skolearbejde for dig?

Og husk lige at følge op på dit forrige spørgsmål, hvor du slet ikke har meldt tilbage.

Forresten, når du opretter et spørgsmål i denne kategori, kommer der en stor rød advarselstekst op med:
"Vigtig: Du er ved at oprette et spørgsmål i en kategori der vedrører Computerworld Eksperten websitet. Hvis ikke dit spørgsmål drejer sig om websitet, vælg da en anden kategori som passer på dit spørgsmål"
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2019 - 15:13 #2
du burde have svarene i dine noter.
når du ikke kender metoden til at finde ud af disse ting, har du glemt at lave noter.
chancen for at der er en biolog her på eksperten er lig nul.
vi skal google svaret for dig ?

det er den forkerte metode.

#1 snak med dine klassekammerater
#2 snak med din lærer
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2019 - 15:13 #3
marker mit svar som korrekt :)
Avatar billede Task Novice
24. marts 2019 - 22:45 #4
Hej Slater

Hvad mener du? Jeg er her for at få hjælp. Selvfølgelig forventer jeg et svar på mine spørgsmål, om så det bare er hints eller hjælp til, hvordan de skal besvares. Så jeg ved ikke hvorfor du spørger, om jeg forventer I vil lave mit skolearbejde for mig? Jeg spørger blot for at få hjælp. Er det ikke det siden er til for?
I forhold til at besvare mit andet spørgsmål, så har jeg gjort det nu.
Avatar billede Slater Ekspert
25. marts 2019 - 14:06 #5
#4: Jeg mener at der ikke var et spørgsmål i dit "spørgsmål". Du skrev bare hvad der lignede en skoleopgave, men ikke et ord om hvad du specifikt ønskede hjælp med.

Det er svært at se det som andet end et ønske om, at vi bare skal lave hele opgaven for dig, men det hjælper ikke dig selv og er ikke pointen med Eksperten. Hvis du har forsøgt noget selv og er gået i stå et sted, så husk at beskrive hvad du har gjort og hvor du sidder fast, ellers er det ikke til at hjælpe.
Avatar billede Task Novice
25. marts 2019 - 20:05 #6
Hej Slater
Jeg tror, der er sket en misforståelse, men er det ikke tydeligt, jeg gerne vil have hjælp, idet jeg slår dette op? Ellers går jeg ud fra, at det bare er mig, da jeg ikke fik skrevet et spørgsmåltegn. Og dog vil selvfølgelig gavne mig, bare det mindste hint.
Avatar billede Slater Ekspert
26. marts 2019 - 13:27 #7
#6: Jo, det er tydeligt du gerne vil have hjælp, men til hvad?

Selv når jeg går tilbage og læser det nu, aner jeg ikke hvad du ønsker.