Avatar billede michaelrar Seniormester
24. marts 2019 - 19:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

TÆL.HVISER med dato driller

Hej

Jeg prøver at få formlen nedenfor til at virke, hvor jeg i øverste række har datoerne, og under det celler med eller uden indhold.
Jeg ønsker at formlen skal tælle antal celler med indhold, hvor datoen er => end d.d.

=TÆL.HVISER(D6:AC6;"=?";$D$1:$AC$1;"=>I DAG")

Uanset hvad jeg prøver, får jeg kun resultatet 0 :-(
Har prøvet at søge på løsninger, både her på Eksperten og andre steder uden held. Nogen der kan hjælpe ?

Bruger Office 365
Avatar billede excelent Ekspert
24. marts 2019 - 20:22 #1
=SUMPRODUKT(($D$1:$AC$1>=IDAG())*($D$6:$AC$6<>""))
Avatar billede michaelrar Seniormester
24. marts 2019 - 21:07 #2
Ser ud til at virke :-)
Tusind tak