Avatar billede henning Praktikant
25. marts 2019 - 16:02 Der er 4 kommentarer

markering af flere adresser i gmail

jeg har 500 adresser, og vil gerne sende til dem alle, men jeg kan kun få lov at sende ca. 100 ad gangen. for ikke at klikke på alle 100 må der være en nemmere måde at markere f.eks. a- e (som i min tilfælde er ca 100 stk)
Avatar billede perwolf Forsker
25. marts 2019 - 16:23 #1
Prøv i contacts.google.com at danne en gruppe af de kontaktpersoner, som du vil sende til.
I Gmail skriver du i til-feltet navnet på gruppen.
Jeg har ikke testet løsningen, men det er måske et bud?
Avatar billede kurt54 Ekspert
25. marts 2019 - 16:38 #2
Mails med mange modtagere bliver lettere antaget som spam -er ikke klar over om det kan hjælpe at sende BCC ( Blank Carbon Copy ) - Du bør sende com BBC for ikke at eksponere alle adresser til alle.-  alternativt kan du lave noget løkke dr sender en mail adgangen.
Avatar billede henning Praktikant
25. marts 2019 - 16:48 #3
lyder som en god løsning, men : løkke dr hvordan gør jeg lige det
26. marts 2019 - 06:29 #4
Når du har så mange mails du gerne vil sende til på én gang, ville jeg anbefale et nyhedsbrevssystem. Jeg kan selv anbefale MailChimp - det er gratis op til 2.000 tilmeldte (mener jeg det er).

Mvh,
Tobias - https://tobiashyldeborg.com