Avatar billede Vilhelmw Praktikant
27. marts 2019 - 09:16 Der er 2 kommentarer

Grafikkort til compaq elite 8200 ultra slim

Hejsa derude
Jeg er langt fra en ekspert i computer, så derfor skriver jeg her:)
Jeg har en stationær compaq elite 8200 ultra slim, som faktisk har nogle ganske udmærket specs, 8 GB-ram, intel i5 core, MEN grafikkortet er ikke noget at råbe hurra for. Jeg spiller World of Warcraft, og det fungerer sådan set udmærket, for computeren kan godt trække det, men grafikken kan ikke være særlig høj samtidig. Jeg tænkte derfor på at skifte det, men problemet er, at grafikkortet ikke er som hos almindelige computere, da kortet sider længere inde i computeren, og altså ikke ude ved displayportene (hvis det giver mening). Jeg leder derfor efter et udmærket grafikkort der vil passe til denne computer. Grafikkortet er pt. Intel Graphics med den nyeste driver: https://www.refurb.dk/b/hp-compaq-elite-8300-usdt
Her er en gennemgang af den https://www.youtube.com/watch?v=dXhcbVkq4x8
Håber virkelig i kan hjælpe mig :)
Mvh Vilhelm
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2019 - 10:17 #1
søgninger siger samstemmende at det kan man ikke

Short answer: no.

Connecting an external graphics card would require a connection that exposes your PCIe bus to the outside. That machine doesn't have one.