Avatar billede lurup Ekspert
27. marts 2019 - 19:23 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Finde slette fil

Jeg er kommet til at slette indholdet i en word Dokument og genne den tomme fil.
Kan jeg være heldig at få gendannet filen igen ??
Avatar billede 220661 Ekspert
27. marts 2019 - 19:36 #1
Gemte du oveni den oprindelige fil er det nok svært at finde?
Har hørt om at Word har noget med "seneste dokumenter" men tvivler du kan finde noget der ud fra dit spørgsmål.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. marts 2019 - 19:37 #2
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. marts 2019 - 20:00 #3
Gemt i sig selv, gør det stort set umuligt at gendanne.

Hvis du er heldig, kan du have gemt på OneDrive eller en anden form for "cloud" drev - og disse har ofte versionsstyring. Så vil du fra online delen kunne finde en tidligere version.
Avatar billede lurup Ekspert
27. marts 2019 - 22:08 #4
Tak for hjælpen....min elev kunne desværre ikke finde filen