Avatar billede ErikHg Ekspert
28. marts 2019 - 21:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Philips Autoforstærker

Jeg har i gemmerne fundet min gamle autoforstærker af mærket PHILIPS model DAP 525 Power Amplifier 4/3/2 - Channel Versalisation.
Jeg købte den i sin tid da jeg havde en Opel Astra. Denne vogn solgte jeg i 1999, men forstærkeren var ikke meget mere end et par år dengang.
Jeg var ikke typen der kørte rundt med hele bagagerummet fyldt med kæmpe højttalere og kasketskyggen i nakken, så forstærkeren har aldrig været på overarbejde.
Jeg har kikket lidt på nettet, men kan ikke rigtig finde nogen priser på en sådan forstærker. Så nu er det jeg håber, at der måske er nogen her på eksperten der kan komme med en cirka pris for sådan en fætter. Den var temmelig dyr dengang jeg købte den, men kan ikke huske hvor meget.
På forhånd tak :-)

https://ibb.co/YX3LCsf

https://ibb.co/Wph7Lgb

https://ibb.co/Y7qT7CV
Avatar billede frem-ad Professor
28. marts 2019 - 22:07 #1
For et par år siden solgte jeg mine ting fra da jeg kørte med det

JBL forstærker model P80.4 udgangseffekt 4Ohm 40W*4 ved 2Ohm 80W*4 ved 4Ohm brokoblet 160W*2 - nypris i 2004 – 2350kr jeg havde kvitteringen jeg fik 650 kr.

Pioneer GM-2200 (Bruges som Subwoofer forstærker) udgangseffekt 2*130W brokoblet 1*260W den fik jeg kun 300 kr.
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. marts 2019 - 23:41 #2
Jeg takker for svaret. Jeg kan godt se at jeg skulle have solgt forstærkeren for mange år siden. Jeg havde nu heller ikke ventet at værdien var specielt høj.