Avatar billede Sundogliv Praktikant
29. marts 2019 - 10:35 Der er 5 kommentarer

Hvordan får man besøgende til en blog

Jeg har startet en blog der omhandler rejser, livsstil og sundhed, men jeg får ikke så mange besøgende?

Min blog hedder: https://sundogliv.dk/

Det er https://hjemmesider360.dk/ som har lavet hjemmesiden, de tilbyder noget SEO, kan det hjælpe?

Vh
Jens
Avatar billede Vahid Mester
29. marts 2019 - 10:57 #1
Hej Jens.

Promovering på de Sociale medier er nok vejen frem. Jo flere der kender til siden, desto flere besøgende. Og hvis det så er spændende nok, kommer folk jo igen, og gerne følger med.

SEO kan godt være en mulighed, men jeg ville ikke investere penge i noget, med mindre jeg var sikker på at det kunne betale sig.

Prøv i første omgang at promovere dig selv, og bed evt. venner og bekendte om at dele din blog.

Bare mit bud :)

Mvh. Vahid
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2019 - 13:29 #2
promover på instagram!
Avatar billede Claus Poulsen Novice
30. marts 2019 - 23:23 #3
Vil anbefale at oprette dig på diverse Sociale medier, Som Sidwave skriver Instagram, facebook, youtube, twitter.. mm. og promover for din blog.

Held og lykke.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
03. april 2019 - 08:08 #4
Hej

Siden er ikke "specielt gammel", dvs. den er ret ny. Du kan ikke forvente den får specielt meget DA og PA på Google, med medmindrer du gør noget aktivt.

1. Sidwave har ret, få venner, familie og bekendte, til at "like" og linke til dine sider!
2. SEO kan hjælpe, men der skal du være lidt forsigtig. Nogle laver kun eksterne links og, som regelt fra "dubiøse" sider, andre laver onsite optimering og, nogle laver begge, dog uden de "dubiøse" links.
3. Vælger du en Seo virksomhed, så spørg ind til, ikke blot pris, men også rapportering af udført arbejde. Alt for mange betaler "katten i hatten", eller var det omvendt ;-D

Men kort sagt, dine sider er fornuftige, din loadspeed er pæn, den interne linkbuilding kunne forbedres .....https://a3-seo.dk/pagepower/ osv... alt kan altid gøres bedre, men nogle gange, er det tiden der gør underværkerne ....

En søgeordsanalyse ville også kunne fortælle dig hvor kræfterne, bedst bruges!
https://a3-seo.dk/seo-analyse/
Avatar billede Jonas S Novice
27. august 2019 - 14:55 #5
Der er altid trafik at hente fra Google, men rejse, livstil og sundheds nicherne er ret svære at konkurrere i. Du skal højest sandsynligt ud i en masse SEO for at hente trafik derfra. Evt. prøv nogle tips herfra: https://snippetseo.com

Ellers må du, som skrevet ovenover, give den gas på de Sociale Medier og lave en masse godt indhold til din side som du kan dele med verden!