Avatar billede AndersJ Praktikant
30. marts 2019 - 15:43 Der er 1 kommentar

Erfaringer med Nordic Gaming stole

Hej folkens.

Jeg er ved at købe en gamer stol til min søn på 13 år. Jeg har kigget på Racer og Performance stolene fra Nordic Gaming. Det virker som nogle fornuftige stole til fine priser, men jeg har ikke hørt så meget om dem (jeg er heller ikke super meget inde i det her). Er det noget folk kan anbefale?

Jeg opdagede i dag at en forhandler af Nordic Gaming, kører en kampagne på stolene, så jeg vil nok slå til snart.
https://compukit.dk/gamer-stole/

På forhånd tak :-)
Avatar billede ElskerGaming Praktikant
03. juli 2019 - 20:08 #1
Hej Anders,

Hvis jeg husker rigtigt, så er Nordic Gaming et dansk mærke, og de leverer stole af god kvalitet. Jeg har ikke selv prøvet dem, så kan ikke tale af erfaring. Så dem anbefalet i en tidligere tråd på siden her for noget tid siden, så nogen har gode erfaringer med dem :)

Mærket blev også nævnt her https://nemgaming.dk/gamer-stol/ som et af de mærker der leverer gode gaming stole.