Avatar billede Serwix Novice
30. marts 2019 - 19:32 Der er 6 kommentarer

"en sådan grænseflade understøttes ikke"? What

Jeg har tænkt mig at deaktivere et antivirus program (Stofa) men når jeg trykker på indstillinger, fortæller den at "en sådan grænseflade understøttes ikke"..?
Jeg forstår ikke hvorfor, og hvad jeg kan gøre?
Nogle tips?
Avatar billede poko1 Ekspert
30. marts 2019 - 19:55 #1
Hvis det er noget du vil fjerne Skal du i kontrolpanelet vælge programmer og funktioner.
Avatar billede Serwix Novice
30. marts 2019 - 21:15 #2
Men jeg skal ikke fjerne det, bare deaktivere det inde i det. Men der er flere andre programmer jeg ikke kan åbne pga det?
Avatar billede 450025 Ekspert
31. marts 2019 - 03:25 #3
Gjør deg en regel for senere også fortell os hvilket system du bruker vet du ikke det?
Finner du ut av det så har poko1 oppskrift på om du følger med på dette Forum.

Et program har som poko1 seier slett det, oppskrift er grei den men nei du skal deaktivere deler av programmet, kontakt firmaet du har antivirus programmet fra.
Tror du dem godtar dette og Deaktiver deler av programmet bare tilpasset deg? Nei.

Tror du at du kan søke jobb der? Kanskje du tror du kan lære dem hvordan en bruker kan endre deres program. Opptimist?

Beste du kan gjøre er følg rådet til poko1 slett det,  glem dem andre programmer hva er det beste for deg? Slett Virus programmet du Win10 har et helt Gratis opplegg for deg. Defender det er godt nok for deg det.
Avatar billede claes57 Ekspert
31. marts 2019 - 10:47 #4
klag til Stofa og beskriv hvilke programmer, der forhindres af deres software. Hvis ikke Stofa får det at vide, så sker der ikke en dyt...
Avatar billede 450025 Ekspert
31. marts 2019 - 12:26 #5
God helg til deg claes57      enig i dit svar tror nok han får finne tenke boxsen og blir neppe fast ansatt i det companiet. Stofa.
Avatar billede 220661 Ekspert
31. marts 2019 - 15:26 #6
Hvis programmet skal deaktiveres helt er der et par steder man skal kigge.
Det ene sted er i start under joblisten.
Det andet sted der også kan være start elementer er i systemkonfiguration under tjenester hvor man skjuler Microsoft tjenester.
Men du bør have et antivirus program kørende på pc.