Avatar billede Mik2000 Professor
30. marts 2019 - 22:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Google translate website med flag

Hvordan kan man lave sådan at hvis der klikkes på et flag så skifter google translate sprog til det sprog?

Jeg kan sagtens få det implementeret med deres drop down, men jeg har kun 2 flag, og vil gerne vise begge så man kan klikke på det flag man skal bruge
Avatar billede Claus Poulsen Novice
30. marts 2019 - 23:17 #1
Er det til wordpress, så kan jeg måske hjælpe? er nemlig igang med det samme på min hjemmeside https://gamle-danske-film.dk/ og der findes et hav af gode plugins til lige netop dette.
Avatar billede stjans Guru
31. marts 2019 - 08:25 #2
Hvis det er Wordpress, så prøv enten WPML plugin eller Polylang. Arbejder selv med WPML.

Når du bruger plugins der "ordner" siderne korrekt, så kan du også få google til at indexere siderne.
Avatar billede Mik2000 Professor
01. april 2019 - 00:47 #3
Nope det er ikke til Wordpress.'
Men tak for svarene.

Er i ren kode :)
Avatar billede Mik2000 Professor
01. april 2019 - 00:49 #4
Det er heller ikke generelt oversættelse - det er der ingen problemer i at lave :)

Det er når Google translate skal laves til flag, hvilket ikke virker til f.eks. WPML kan
https://wpml.org/forums/topic/google-translate/
Avatar billede Mik2000 Professor
01. juli 2019 - 13:15 #5
Lukker