Avatar billede dosto Praktikant
01. april 2019 - 14:32 Der er 2 kommentarer

Afspil iPhone playliste til Chromecast

Hej. Jeg har, som skrevet, en iPhone og kan også godt finde ud af, at caste til Chromecast via All Cast app. Men den vil kun afspille én sang ad gangen, så skal jeg gøre det manuelt igen. Jeg får intet valg om, at jeg kan sætte det til afspil hele playlisten. Det fungere fint nok, når jeg afspiller fra telefonen.
Nogen som kan hjælpe, inden jeg hiver de grå hår yderligere ud?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. april 2019 - 14:47 #1
Avatar billede dosto Praktikant
01. april 2019 - 14:52 #2
Den app er også afprøvet ;-(