Avatar billede mort1 Ekspert
01. april 2019 - 17:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Afbryde placeringstjenesten

Placeringstjenesten (GPS) på min Samsung S8, Android version 9 -  aktiveres uden min medvirken - Når jeg så har slået den fra, tændes den igen, ikke omgående men dog. Jeg synes ikke, at der er apps som er indstillet til at skulle bruge GPS, og i hvert fald ikke til automatisk at tænde GPS'en - Er der et bud på¨, hvor jeg enten har trykket, eller glemt at trykke, eller på hvad årsagen i øvrigt kan være ?
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2019 - 19:12 #1
NSA i firmwaren.
alle telefoner bliver aflyttet
Avatar billede nopsen Ekspert
01. april 2019 - 19:16 #2
#1
endnu et fantastisk "løsningsforslag" fra sidwave.. hvad skal han dog bruge din kommentar til?
Avatar billede mort1 Ekspert
14. april 2019 - 17:36 #3
Jeg har tilsyneladende fået stoppet uvæsenet, desværre kan jeg ikke fortælle hvordan, da jeg ikke aner, hvilket af mine forsøg, som tilsyneladende har virket.