Avatar billede tobberjas Seniormester
03. april 2019 - 07:33 Der er 2 kommentarer

kan ikke få synkroniseret mine kontakter med Exchange.

hej. Jeg har en Exchange mail. Jeg kan bare ikke få synkroniseret mine kontakter over fra min Iphone og fra min Mac. Der er kun 2 kontakter, Der er kommet over, Men jeg har over 100, Så der mangler jo en del i nu. Det jeg gør for at aktivere det er at jeg går ind i adgangskode og konti. Vælger Exchange. Vælger den der hedder kontakter og slår den til. Og på Mac der går jeg ind i internetkonti. Vælger Exchange og vælger kontakter. Er det ikke sådan man skal gøre? eller gør jeg noget forkert? på forhånd tak. Mvh. Tobias.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2019 - 07:54 #1
din mailapp skal også have adgang til kontakter - kender for lidt til iPhone for at kunne sige, hvor det slås til.
Hvis du bruger Outlook, så slå du synk af kontakter til i selve appen
Avatar billede tobberjas Seniormester
03. april 2019 - 08:09 #2
hej. Ok. Ved du så hvordan man slår den til på Mac? bruger både apples egen mail app på mac og Iphone. Mvh. Tobias.