Avatar billede Pia_Jensen Mester
03. april 2019 - 20:03 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Video visning i high speed 16x eller måske 32x hastighed

Findes der et program som kan konvertere en mp4 video, så den bliver i high speed 16x eller måske 32x hastighed og samtidig vises med 1 frames pr. sekund?
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2019 - 20:08 #1
det gør man i video editor ved at skippe frame, så den kun viser hver 4-8-16 osv frame
Avatar billede Pia_Jensen Mester
03. april 2019 - 20:10 #2
Findes der et gratis program der kan det eller har du forslag til et jeg kan købe?
Avatar billede Pia_Jensen Mester
03. april 2019 - 20:24 #3
Jeg har fundet en side der online kan konvertere til 1 frame pr. sekund, men hvordan får jeg lavet videoen i 16x hastighed først?
Avatar billede Pia_Jensen Mester
03. april 2019 - 20:50 #4
Jeg har fundet dette der kan konvertere til billeder. Med billede hver 16. sekund:
https://www.frame-shots.com/

Jeg har dog kun prøve versionen indtil videre.

Og ved hjælp af NCH PhotoStage så kan jeg konvertere billederne til en video.
Avatar billede milter Ekspert
03. april 2019 - 21:00 #5
Hvad er fps på den video, du vil konvertere til1 fps?
Avatar billede Pia_Jensen Mester
03. april 2019 - 21:02 #6
#5 Det er 25 fps, men jeg kan ikke se at det gør nogen forskel.

Er der en der kan svare mig på hvad $30/ea betyder er det $30 om året?
Avatar billede milter Ekspert
03. april 2019 - 21:25 #7
Prøv at kigge her:

https://filmora.wondershare.com/video-editing-tips/fast-and-slow-motion.html

"$30/ea" : kan betyde $30 "each", dvs. pr. styk. Et link til siden vil gøre det lettere at hjælpe dig :-)
Avatar billede Pia_Jensen Mester
03. april 2019 - 21:44 #8
#7 Du her ret. Jeg kan godt sende linket igen:

https://www.frame-shots.com/
Avatar billede Pia_Jensen Mester
03. april 2019 - 21:50 #9
#7 Jeg har prøvet at hente programmet Wondershare Filmora9 og Anti-virus programmet Zillya finder følgende virus: Trojan.Generic.Win32.677621
Avatar billede milter Ekspert
03. april 2019 - 22:02 #10
Lidt klikkeri i dit link får mig til med næsten 100% at kunne sige, at i dit tilfælde betyder det $30 "each", dvs, $30 pr. version af programmet, du ønsker at bestille..

Og så har jeg forøvrigt lige talt med min svoger, som er professionel filmfotograf, for at høre hans mening om emnet. Han bruger selv programmet "Video Compressor", som er en del af hans videoredigeringsprogram. Ifølge ham kan programmet det, du ønsker, men, der skal nok først læses lidt (eller måske lidt mere) i vejledningen, før man får det til at virke helt, som man gerne vil.

https://www.media.io/video-compressor.html

Ifølge ham kan du i programmet åbne enhver form af de gængse videoformater og med de rigtige klik konvertere f.eks. en video på 22 minutter til et hvilket som helst andet tidsforløb.
Avatar billede milter Ekspert
03. april 2019 - 22:05 #11
Og så krydsedes vores indlæg. Prøv #10.
Avatar billede Pia_Jensen Mester
03. april 2019 - 22:21 #12
#11 Mange tak for din beskrivelse og information. Jeg har hentet programmet som du nævner og det er et rigtig godt program bare ikke til mit formål. Så vil jeg hellere bruge den metode jeg beskrev tidligere.
Avatar billede milter Ekspert
03. april 2019 - 22:34 #13
Velbekom :-)